Чи знайомі вам такі назви:
- Мандалор (2019- )
- Книга Боби Фетта (2021- )
- Веном 2: Карнажа не зупинити (2021)
- Дюна (2021)
- Аквамен і втрачене місто (2023)
Ці фільми були зняті за допомогою технології віртуального продакшну SMASH Virtual, що дозволило створити захоплюючі та візуально вражаючі світи.
Віртуальний продакшн — це процес зйомки фільмів та телешоу за допомогою світлодіодних панелей, які проектують віртуальні декорації та середовища в режимі реального часу. Це дозволяє режисерам та операторам створювати складні кадри, які було б неможливо або занадто дорого знімати традиційними методами.
Головний інструмент створення контенту SMASH Virtual є Marmoset Toolbag, який завдяки своєму швидкому рендеру дозволяє створювати повні цифрові фони в режимі реального часу.
Читайте також:
Техніка передбачає розміщення системи відстеження руху на віртуальній камері відповідно до фізичної камери, далі візуалізований вигляд з цієї камери «проектує» його на 3D-модель світлодіодного екрана. Все це відбувається в режимі реального часу зі швидкістю 24 кадри в секунду.
Це складний процес, подібно магії, коли він працює. Він перетворює простий світлодіодний екран на машину часу, яка може транспортувати знімальний майданчик у будь-який час і в будь-яке місце. Однак цей процес є дорогим з точки зору обчислень, і багато часу витрачається на оптимізацію 3D-сцен.
Альтернативою повному 3D-світу є так званий «2.5D». Зазвичай це передбачає вихід на вулицю та зйомку відеоролика з реальним місцем. Потім команда VFX розрізає це відео на кілька прозорих шарів. Ці шари розташовані в 3D-просторі, що забезпечує невеликий 3D-паралакс під час руху камери. Цей процес використовується, коли рух камери, як-от інтерв’ю чи зйомка продукту, обмежений.
Процес прототипу виглядає так:
Дані відстеження камери отримує програма під назвою Reality Field , яка надсилає дані до Marmoset Toolbag за допомогою спеціального сценарію. Під час запуску спеціального сценарію Toolbag розташовує камеру на основі фізичної позиції камери, надісланої з Reality Field. Зображення з трасуванням променів рендериться з Toolbag.
Хоча такий інструмент 3D-моделювання, як Blender або Maya, може здатися більш очевидним вибором, ніж Toolbag, є кілька ключових причин, чому тут використовується саме Toolbag:
- Спрощений інтерфейс користувача показує лише те, що потрібно, а не море нескінченних прапорців і спадних меню. Це абсолютно критично у стрімкому темпі кінозйомок із високим стресом.
- Растр і рендерер із трасуванням променів створюють фантастичні зображення набагато швидше, ніж інші інструменти.
- Наявність вбудованого запікання та малювання текстур дозволяє легко покращувати вигляд 3D-об’єктів, не виходячи з програмного забезпечення.
Майбутні цілі
Зараз студія SMASH Virtual розробляє нову технологію, бо хотіли б згрупувати об’єкти сцени в кілька шарів (передній план, середній план і фон), які можна було б розмістити на різних площинах, сприяючи створенню ілюзії паралакса. Звичайно, налаштування Toolbag для виконання всього цього одним клацанням миші створить чудовий робочий процес.
Кінцева мета — створити життєздатну альтернативу технології ICVFX! Це непростий подвиг, але, як ми бачили, Toolbag вже дуже близький до цієї можливості.
Про компанію Marnoset.
Marmoset — це компанія, що розробляє програмне забезпечення для 3D-моделювання та візуалізації. Їхнім найвідомішим продуктом є Marmoset Toolbag, який використовується художниками та розробниками 3D-графіки для створення фотореалістичних рендерів та анімацій.
Ось деякі з ключових характеристик Marmoset Toolbag:
- Рендеринг у реальному часі: Marmoset Toolbag використовує потужний рушій реального рендерингу для створення фотореалістичних зображень та анімацій.
- Текстурування та випічка: Marmoset Toolbag має широкий спектр інструментів для текстурування та випічки, які дозволяють художникам створювати детальні та реалістичні текстури.
- Освітлення та тіні: Marmoset Toolbag має потужну систему освітлення, яка дозволяє художникам створювати реалістичні освітлення та тіні.
- Матеріали: Marmoset Toolbag має широкий спектр попередньо налаштованих матеріалів, а також дозволяє художникам створювати власні матеріали.
- Анімація: Marmoset Toolbag має широкий спектр інструментів для анімації, які дозволяють художникам створювати складні анімації.
Marmoset Toolbag використовується в широкому спектрі галузей, включаючи:
- Відеоігри: Marmoset Toolbag часто використовується для створення 3D-моделей та анімацій для відеоігор.
- Промисловий дизайн: Marmoset Toolbag використовується для створення фотореалістичних рендерів промислових продуктів.
- Архітектура: Marmoset Toolbag використовується для створення візуалізацій архітектурних проектів.
- Фільми та телебачення: Marmoset Toolbag використовується для створення 3D-ефектів для фільмів та телешоу.
Marmoset була заснована в 2005 році Марком Вілсоном та Крісом Бейкером. Компанія розташована в Окланді, Нова Зеландія.
Для всіх бажаючих ознайомитись з рішенням Toolbag, Marmoset надає можливість завантажити 30-денну тестову версію зі свого сайту, а ліцензію на повну версію можна придбати через офіційного постачальника – компанію Ідеалсофт.